אודות ששון ושות'

pas

משרד עורכי דין ונוטריון ששון ושות'

משרדנו מספק שירותים משפטיים המאופיינים במקצועיות בלתי מתפשרת, חתירה מתמדת למצוינות מקצועית, חשיבה אסטרטגית לצד התעמקות בפרטים והבנת צרכיו הייחודיים של כל לקוח, יצירתיות והגינות.

תחומי העיסוק של משרד ששון ושות':

המשרד נוקט בגישה אסטרטגית רחבה, המתאימה את אופי השירות המשפטי לצרכים, לאתגרים ולפעילות של לקוחותיו, במטרה לקדם ולהגשים את מטרותיהם.

ערכי המשרד

יושרה ונאמנות ללקוחות

נקו' מבט משפטית ייחודית

מצויינות

יצירתיות

עו"ד שאול ששון ז"ל

משרד עורכי הדין ששון ושות' הוקם בשנת 1989 על ידי מייסדו, עורך הדין שאול ששון ז"ל, אשר שימש במשך שנים (לפני שהקים את המשרד) כמנכ"ל עיריית ירושלים.

עורך הדין שאול ששון ז"ל הלך לעולמו בגיל 60 בחודש אלול התשנ"ח (ספטמבר 1998).

שאול ששון ז"ל היה עורך דין מסוג מיוחד, מקצועי, מעורב מאד, כן ואכפתי, עו"ד שפעל באופן וחברי לקידום טובת לקוחותיו, ועצתו הטובה הגיעה תמיד ברגע הנכון.

שאול-ששון-זל

משרד עורכי הדין ששון ושות' פועל כיום בהתאם לערכי הליבה שעוצבו והוטמעו על ידי עו"ד שאול ששון ז"ל, והמרכזי שבהם, הוא מתן שירות משפטי כ"לשכת ייעוץ", שדלתותיה פתוחות תמיד בפני כל אדם או גוף המתחבט בבעיה בעלת היבט משפטי, ובמסגרתה ניתנת תשובה מקצועית מהירה ומדויקת בכל שלב, מנקודת מבט חדשה.

הערכים שהנחיל עו"ד שאול ששון, ובראשם, מצוינות, יצירתיות, יושרה ונאמנות מלאה ללקוח, משמשים גם היום כקו המנחה והמרכזי באופי הפעילות המשפטית והמסחרית של המשרד.