דיני ירושה וייפוי כוח מתמשך

pas

דיני ירושה

למשרדנו ניסיון רב במתן שירותים משפטיים בתחום דיני הירושה והצוואה, בפרט בסוגיות סבוכות ובמצבים משפחתיים מורכבים, תוך שימת לב לקשיים הרגשיים הכרוכים בעיסוק בנושאים אלו.

לקוחות המשרד נהנים מייעוץ וסיוע בתכנון ועריכת צוואות והסכמי חלוקת עיזבון בין יורשים, תוך הצגת הכלים המשפטיים והפתרונות האפשריים להבטחת מילוי רצון המוריש ו/או יורשיו.

משרדנו מטפל בניהול עיזבונות, מימוש נכסי עיזבונות ו/או זכויות יורשים, ניהול סכסוכי ירושה והליכים משפטיים מורכבים בין יורשים, ניהול הליכי בקשות לצו ירושה ו/או צו קיום צוואה, ניהול הליכי התנגדויות לצו קיום צוואה, ניהול הליכי רישום מקרקעין על פי צו ירושה או צו קיום צוואה או הסכם חלוקת עיזבון, ניהול הליכי מינוי אפוטרופוס וכיו"ב.

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הוא כלי משפטי חדש אותו יצר המחוקק, במטרה לתת לאדם את האפשרות לקבוע מבעוד מועד מי יטפל בענייניו בעתיד, אם וכאשר הוא לא יוכל לטפל בענייניו בעצמו או לקבל החלטות הנוגעות לענייניו בעצמו.

עד לא מזמן, במקרה בו ניתנה חוות דעת מומחה לפיה אדם אינו מסוגל לדאוג לענייניו, כלומר לנהל את רכושו, לקבל החלטות על גופו ועל שאר ענייניו האישיים, היו מוגשות לבית המשפט בקשות למינוי אפוטרופוס, כאשר החסוי אינו קובע את זהותו של האפוטרופוס המתמנה בעניינו.

ייפוי כוח מתמשך פוטר את האדם שמונה בייפוי הכוח מהגשת דו"חות לאפוטרופוס הכללי ומהגשת בקשות לבית המשפט עבור מגוון פעולות אותן הוא מבצע עבור הממנה. זאת ועוד, האדם קובע את זהות הממונה בייפוי הכוח, עוד בזמן שהוא כשיר לשקול עניינים בסוג זה וכשהוא עדיין מבין בדבר.

עו"ד אורן ששון ממשרדנו עבר את ההכשרה הנדרשת לשם עריכת ייפוי כוח מתמשך.